Mit produkt er beskadiget, hvad gør jeg?

Er din pakke blevet beskadiget under fragten, skal du sende en e-mail til vores kundeservice Klik her og vedhæfte følgende oplysninger:

- Et billede af emballagen med tydelig adresse og pakkenummer.
- Et billede af emballagen, både den indvendige (f.eks. bobleplast) og den udvendige.
- Billeder der tydeligt viser hvordan varen var indpakket. Åbn kassen og tag et billede direkte ned i den, så det er tydeligt at se, hvordan varen er pakket ind.
- Billeder af det beskadigede produkt.

Hvis du tror at produktet var beskadiget inden levering, skal du sende en e-mail til vores kundeservice med følgende information:

- Ordrenummer
- Produktnavn
- Produkt
- Hvordan og hvornår problemet opstod
- Billede eller video, der tydeligt viser problemet
- Billede af hele produktet
- Serie-/batchnummer (hvis muligt)
Jollyrooms kundeservice Rapporter upassende indhold

Tilføj kommentar eller skriv et nyt indlæg

Dit navn og indlæg kan ses af alle.Din e-mail vises aldrig offentligt.