Til seneste kommentar

Hvad skal der til for at jeg kan få prisgaranti?

Krav til prismatchet:
- Prisen inklusive fragt og afgifter skal samlet set være lavere i butikken, du sammenligner Jollyroom med.
- Produktet skal være præcis det samme (mærke, type og årsmodel, specifikationer etc.).
- Produktet skal være på lager i butikken, du sammenligner med. Butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informationen.
- Produktet skal være nyt og må ikke være brugt som udstillingsmodel eller lignende.
- Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg, lukning eller andre tilfælde, hvor du ikke tilbydes garanti eller reklamationsret efter dit køb.
- Prisgarantien gælder ikke for personlige rabatter, som man eksempelvis får ved at være medlem af en klub, gruppe eller agere på en særlig måde på Facebook eller andre medier.
- Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug ikke til videresalg.

Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt pr. kunde.

Jollyrooms kundeservice Rapporter upassende indhold

Kommentarer

  • Hej. Jeg har set i har denne til 1399,-, hvorfor jeg ville høre om man kunne få prisgaranti, da den koster 899,- hos babysam 😊 

    Melisa Christensen
  • Hej Melisa,

    Tak for at du kontakter vores kundeforum 😊

    Vi ønsker at tilbyde den bedste pris på markedet og tilbyde en prisgaranti over for vores konkurrenter. For at drage fordel af en prisgaranti over for vores konkurrenter kræver vi følgende:

    • - Prisgarantien gælder for produkter i alle fysiske butikker og onlinebutikker, der er registreret i Sverige.
    • - Du kan ansøge om en prisgaranti, inden du har afgivet din ordre eller op til 7 dage efter, at du har gennemført dit køb.
    • - Prisen på det produkt, du sammenligner med, skal være gyldig den dag, du indsender ansøgningen, eller inden for 7 dage efter den dato, hvor du gennemførte dit køb.
    • - Prisen (inklusive forsendelse, gebyrer, moms og lignende) skal være lavere i den anden butik end hos os.
    • - Vores produkt skal være nøjagtigt det samme (mærke, type, modelår og specifikationer) som produktet i den butik, du sammenligner med.
    • - Produktet skal være på lager i den butik, du sammenligner med. De skal være i stand til at levere produktet med det samme, når Jollyroom kontrollerer oplysningerne.
    • - Produktet skal være nyt og må ikke have været brugt som udstillingsvare eller lignende.
    • - Prisgarantien gælder ikke for konkurssalg, lukninger eller andre tilfælde, hvor du ikke får tilbudt en garanti eller klageret efter dit køb.
    • - Prisgarantien gælder ikke for personlige rabatter, du får, for eksempel ved at være medlem af en klub eller gruppe eller ved at handle på en særlig måde på Facebook eller andre medier.
    • - Prisgarantien gælder kun for køb af produkter til privat brug, ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til en kopi af hvert produkt pr. Kunde.

    Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen, så vi kan behandle din ansøgning om en prisgaranti. Inden du sender beskeden, beder vi dig om at dobbelt tjekke, om alle krav er opfyldt, og vedlægge nedenstående dokumentation.

    - Dokumentation fra alle onlinebutikker (inklusive Jollyroom.dk):
    • - Skærmbillede, der viser dato, produkt og pris.
    • - Direkte link til produktet fra butikken, hvor du fandt det til en billigere pris.
    • - Beregning af den samlede pris (inklusive forsendelsesomkostninger, moms, gebyrer osv.), Der viser, at produktet er billigere i butikken end hos os.

    Dokumentation fra fysisk butik:
    • - Kopi af reklame, magasin eller lignende, der viser produktets pris og gyldighed.
    • - Butikens kontaktoplysninger, så vi kan bekræfte dine oplysninger.

    Vi ønsker dig en fortsat dejlig dag!

    Mvh. Christina 🌞
    Christina

Tilføj kommentar eller skriv et nyt indlæg

Dit navn og indlæg kan ses af alle.Din e-mail vises aldrig offentligt.